OneOpinion logo
Inloggen voor leden Meld u nu aan Over ons Contact opnemen Algemene voorwaarden Privacybeleid Kies uw land

Wij hebben antwoorden!

Lidmaatschap en accounts

1. What is OneOpinion?

OneOpinion voert enquêtes uit namens toonaangevende marktonderzoeksbedrijven. Onze leden schrijven zich in om te profiteren van de voordelen van deelname aan enquêtes en punten te verdienen die ingewisseld kunnen worden voor fantastische beloningen. Onze enquêtes vormen een leuke manier om meer te weten te komen over nieuwe producten en diensten en de ontwikkeling ervan te helpen beïnvloeden. Door u aan te melden bij ons panel wordt u lid van een toonaangevende, wereldwijde online consumentengemeenschap en neemt u deel aan onderzoeken van topbedrijven van over de hele wereld – en dat alles terwijl u fantastische beloningen verdient, zoals cadeaukaarten van VISA.

2. How can I join OneOpinion?

Het is heel eenvoudig! U hoeft alleen de onderstaande stappen te volgen:

  1. Vul het registratieformulier in.
  2. Zodra u zich hebt geregistreerd, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw registratie. Volg de instructies in de e-mail om ervoor te zorgen dat uw registratie wordt bevestigd.
  3. Zodra uw registratie bevestigd is, kunt u beginnen met enquêtes invullen en punten verdienen.

3. Can I register more than once?

Helaas kunt niet meer dan een account bij ons aanmaken, want we kunnen niet toestaan dat iemand een van onze enquêtes meer dan eens invult. Maar maakt u zich geen zorgen! Er zijn meer dan genoeg enquêtes, dus met één account kunt u flink verdienen.

4. How does it work?

Uitnodigingen voor enquêtes worden direct naar u gezonden. U kunt ook op onze website inloggen om deel te nemen aan enquêtes wanneer u dat uitkomt! Voor elke ingevulde enquête ontvangt u punten. Als u eenmaal 25.000 punten in uw account hebt verzameld, kunt u deze inwisselen voor beloningen. Dit is het minimum aantal dat u moet verdienen voordat u de punten kunt inwisselen. Zodra u de punten hebt ingewisseld, kunt u weer meer punten gaan verdienen voor uw volgende beloning!

5. Will it cost me anything to join OneOpinion?

Absoluut niet - aanmelden voor OneOpinion is 100% gratis!

6. How old do I have to be to join OneOpinion?

U moet minstens dertien (13) jaar oud zijn om deel te nemen aan het OneOpinion-panel. Personen van dertien, maar jonger dan achttien (18) jaar moeten ouderlijke toestemming hebben.

7. Can I join if I live outside of the United States?

Momenteel kunnen alleen mensen die wonen in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Canada, Spanje, Duitsland, Italië, Frankrijk, Nederland en Australië zich aanmelden voor het OneOpinion-panel.

8. Can other people in my household join?

Absoluut. Elk lid van het gezin moet een eigen, individueel OneOpinion-account hebben. Laat alle personen het registratieformulier invullen.

9. I have a problem with my account activation link, what do I do?

Op de inlogpagina staat een link voor 'Bevestigingse-mail opnieuw versturen'. Gebruik die link om de bevestigingse-mail opnieuw te laten versturen. Mocht u verder nog problemen hebben, neem dan contact op met de ledenservice.

10. Why can't I login to my account?

Controleer of u de gebruikersnaam en het wachtwoord juist hebt ingevoerd. Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u hier klikken om een nieuw wachtwoord te kiezen. Als u nog steeds problemen hebt met het inloggen op uw account, neem dan contact op met de ledenservice.

11. How can I update my personal information?

Log in op uw OneOpinion-account. In het onderdeel 'Mijn profiel' van het Ledencenter kunt u een deel van uw gegevens bijwerken. Als u de benodigde wijzingen hebt aangebracht, klikt u op de groene knop 'Bijwerken' om de wijziging op te slaan. Neem contact op met de ledenservice via het Ledencenter als u hulp nodig hebt bij het bijwerken van uw persoonlijke informatie.

12. What can I do if I forget my password?

Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u hier klikken om een nieuw wachtwoord te kiezen. U krijgt dan een e-mail toegestuurd met daarin een link waarmee u een nieuw wachtwoord voor uw account aan kunt maken.

13. Is there a number I can call to contact OneOpinion?

U kunt ons op elk moment bereiken via +1 (800) 651-8794.

Enquête-informatie

1. Why are surveys conducted?

Er worden enquêtes uitgevoerd voor bedrijven, overheden en andere organisaties die geïnteresseerd zijn in de denkbeelden en standpunten van de mensen die hun producten en diensten gebruiken. Hoe meer ze weten over wat de klanten denken en goed vinden, hoe makkelijker het voor hen is om de producten en diensten te leveren die klanten willen. Via onze enquêtes kunt u uw stem laten horen.

2. Why can’t I access surveys?

Het spijt ons dat u problemen ondervindt bij het openen van de enquêtes. Controleer de volgende instellingen op uw pc of Mac:

  • Zorg ervoor dat alle cookies ingeschakeld zijn
  • Zorg ervoor dat de ISP-instellingen de enquêtes niet blokkeren
  • Verwijder adware en spyware van uw systeem
  • Zorg ervoor dat uw browser de toegang tot onze site niet blokkeert
  • Zorg ervoor dat uw anti-virusinstellingen onze site accepteren
  • Zorg ervoor dat uw firewall onze site accepteert
Als u nog steeds problemen hebt met het openen van enquêtes, neem dan contact op met de ledenservice.

3. Why didn’t I qualify for a survey?

Er zijn veel verschillende redenen waarom u soms niet in aanmerking komt voor een enquête. Soms komt u niet in aanmerking op basis van uw leeftijd. Soms is uw fysieke locatie de reden. Ook kan de oorzaak bijvoorbeeld liggen in uw winkelgewoontes. Het is allemaal afhankelijk van het soort informatie dat de klant op dat moment nodig heeft. Het kan ook gebeuren dat u automatisch niet in aanmerking komt omdat de klant al voldoende ingevulde enquêtes heeft ontvangen.

4. Why is the survey closed?

De meeste van onze enquêtes zijn een vooraf vastgestelde periode geopend en we proberen altijd enquêtes te vinden die bij u passen. Sommige enquêtes zijn echter populairder dan anderen en worden snel afgesloten. We proberen altijd het aantal leden dat we uitnodigen te beperken, zodat de leden die we uitnodigen een goede kans hebben om de enquête te beantwoorden. We kunnen niet altijd voorspellen hoe populair een enquête is en soms kan het zijn dat een enquête snel wordt afgesloten.

5. How many surveys can I take per day?

Het aantal enquêtes waaraan u deel kunt nemen verandert elke dag. Op basis van de informatie die u ons verstrekt en de behoeften van onze klanten doen we ons best om u te koppelen aan de enquêtes die we op elk willekeurig moment open hebben staan. Als we geen enquête kunnen vinden die goed bij u aansluit, kunnen we u een bericht sturen waarin u gevraagd wordt om het de volgende dag weer te proberen met nieuwe enquêtes. Het goede nieuws is dat er elke dag nieuwe enquêtes worden geopend, dus blijf het proberen!

6. I have not received survey invites, what do I do?

Het kan zijn dat de uitnodigingen voor onze enquêtes niet in uw inbox aankomen. Misschien ziet uw e-mailprovider onze e-mails als spam en komen ze in uw map voor ongewenste e-mails terecht. Voeg memberservices@oneopinion.com toe aan uw lijst van vertrouwde afzenders om ervoor te zorgen dat u onze e-mailuitnodigingen voor enquêtes ontvangt.

7. If I stop participating in surveys, will I lose the Points in my account?

Als er gedurende negentig (90) dagen geen activiteit is in uw account, wordt uw account op non-actief gesteld. Als er gedurende negentig (180) dagen nog steeds geen activiteit is in uw account, wordt uw account verwijderd en gaan eventuele nog resterende punten in uw account verloren. Raadpleeg de algemene voorwaarden voor meer informatie.

Privacy

1. What kind of information do I need to provide?

Tijdens het registratieproces verzamelen we informatie met inbegrip van, maar niet beperkt tot, voor- en achternaam, woonadres, e-mailadres, geboortedatum, etc. U kunt uw profiel bijwerken via uw OneOpinion-account. Andere informatie die we van u verzamelen wanneer u lid bent, kan uw gezondheid, uw hobby's en interesses, de producten die u bezit, lifestylekeuzes en politieke opvattingen betreffen.

2. Why do you need my personal information?

We willen uw kansen om meer punten te verdienen optimaliseren door beschikbare enquêtes te vinden die aansluiten bij uw interesses en profiel. Let op: Alle door u verstrekte informatie wordt alleen voor de onderzoeksdoeleinden van OneOpinion gebruikt en zal niet met anderen worden gedeeld.

3. How is my personal information protected?

Wij nemen uw privacy zeer serieus. Wij zullen nooit contact met u opnemen voor marketingdoeleinden, alleen voor doeleinden op het gebied van marktonderzoek. Alle informatie die overgedragen wordt aan gelieerde marktonderzoekbureaus is anoniem. U kunt erop vertrouwen dat we uw persoonlijke gegevens veilig zullen houden en aan geen enkele externe partij zullen verstrekken. OneOpinion gebruikt de informatie die u ons verstrekt alleen voor onderzoeksdoeleinden. Zie ons Privacy Policy, which explains how we process your personal information.

We zullen voornamelijk per e-mail contact met u opnemen. Bij gelegenheid kunnen we u ook op een andere manier benaderen (sms, telefoon etc.), maar alleen als u hiermee instemt. U kunt altijd duidelijk zien wanneer de communicatie bij OneOpinion vandaan komt, want dit zal duidelijk aangegeven zijn. Onze enquêtes zijn zuiver bestemd voor onderzoeksdoeleinden en uw antwoorden zullen nooit worden gebruikt om te proberen u later iets te verkopen.

Punten en beloningen

1. What are Points?

Punten zijn de virtuele valuta van OneOpinion. Zodra u 25.000 punten hebt gespaard, kunt u deze inwisselen voor beloningen, zoals cadeaukaarten van VISA!

2. Do you offer Virtual Rewards that I can receive by email?

Ja, u kunt uw punten inwisselen en hoeft niet te wachten tot u een cadeaukaart per post ontvangt! Doorloop eenvoudig ons extra verificatieproces als u een minimum van 25.000 punten hebt verzameld, dan kunt u daarna uw punten inwisselen voor virtuele cadeaukaarten!

3. What is the extra verification?

OneOpinion gebruikt Experian, een toonaangevende verificatieservice die u een aantal persoonlijke veiligheidsvragen zal stellen. Uw antwoorden worden volledig vertrouwelijk behandeld en zullen voor geen enkel ander doel worden gebruikt. OneOpinion heeft op geen enkel moment toegang tot uw informatie. Deze belangrijke veiligheidsprocedure zorgt ervoor dat U en U ALLEEN elektronische beloningen ontvangt en niet een fraudeur of computerrobot.

4. How are the virtual rewards different?

In plaats van op uw fysieke cadeaukaart te moeten wachten, ontvangt u per e-mail een cadeaucode. U kunt uw cadeaucodes gebruiken voor de meeste online aankopen.

5. How do I pass the virtual gift card verification?

Om in aanmerking te komen, moet u controleren of het adres dat wij van u hebben juist en actueel is. Daarna moet u eerlijk en nauwkeurig antwoord geven op de vragen die Experian u stelt. Uw antwoorden worden volledig vertrouwelijk behandeld en zullen voor geen enkel ander doel worden gebruikt. OneOpinion heeft op geen enkel moment toegang tot uw informatie. Deze belangrijke veiligheidsprocedure zorgt ervoor dat U en U ALLEEN elektronische beloningen ontvangt en niet een fraudeur of computerrobot.

6. What type of Rewards can I earn from taking surveys?

Bij iedere enquête die u invult, verdient u punten voor die enquête. Als u eenmaal 25.000 punten in uw account hebt verdiend, kunt u deze inwisselen voor beloningen, zoals een cadeaukaart. U kunt de cadeaukaarten overal gebruiken waar de voornaamste betaalpassen worden geaccepteerd.

7. I just finished a survey. Why are my Points not showing up in my account?

Neem via het Ledencenter contact op met de ledenservice zodat we uw probleem onmiddellijk kunnen onderzoeken.

8. How do I check my account balance?

U kunt op elk moment uw accountsaldo bekijken door in te loggen op uw OneOpinion-account en te kijken onder 'Puntenoverzicht'. Door op de knop 'Ga naar beloningscenter' te drukken, kunt u een overzicht zien van alle enquêtes die u hebt ingevuld, op datum en enquêtenaam, evenals de punten die u met elke enquête hebt verdiend. U kunt ook zien hoeveel punten u kunt inwisselen en voor wat voor beloningen.

9. Can I accumulate as many Points as I want?

Ja. U kunt net zoveel punten verzamelen als u wilt tot het moment u besluit deze in te wisselen. Als u 25.000 punten in uw account hebt verzameld, kunt u onder 'Puntenoverzicht' eenvoudig op de knop 'Ga naar beloningscenter' drukken om de beschikbare beloningen te bekijken.

10. What is the minimum amount of Points I need in my account to redeem for Rewards?

U hebt minstens 25.000 punten in uw account nodig om ze te kunnen inwisselen voor beloningen. Elke keer nadat u punten hebt ingewisseld, kunt u weer meer punten gaan verdienen voor uw volgende beloning!

11. How do I redeem in my Points for my Rewards?

Om uw punten in te wisselen voor beloningen, moet u eerst inloggen op uw OneOpinion-account. Ga naar het onderdeel 'Puntenoverzicht', klik op de knop 'Ga naar beloningscenter', kies uw beloning en volg daarna de benodigde stappen. Zorg ervoor dat u minstens 25.000 punten in uw account hebt en dat u uw e-mailadres hebt bevestigd voordat u de punten gaat inwisselen.